Nekad Ene | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ene

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198023891387/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tva Pac

Vad är din discord tagg? Seg#0094

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? Tre dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen direkt uppfattning om varför men personen som bannade mig stod och riktade pistol mot mig efter att ha skjutit min kompis och jag visste inte hur jag skulle reagera.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde runt i en bil vid strippen och råkade krocka in i deras bil framför då våra bromsar var extremt dåliga, vi märkte att dom var hotfulla och körde därifrån men de började jaga oss och skjöt min kompis i farten. Jag stannade då bilen och en person kommer ut från en Audi och riktar pistol mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår hur bannen är riktad då jag inte reagerade när personen riktade pistol mot mig, allt jag gjorde var att sitta kvar i bilen och hålla upp händer. Detta var då jag inte kunde höra vad personen sa till mig då antingen hans mic hade buggat, mitt ljud hade buggat eller något annat som har med ljudet att göra.

Efter situationen så sprang personen och satte sig i sin bil och efter det kom bannen ca 2 minuter senare.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit avstängd tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka förstå vad personen ville med det var som sagt svårt då man inte kunde höra honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag får väl försöka göra det tydligt att man inte hör personen medans jag stannar IC fortfarande.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka