Endzz (Robin Karlsson)
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 3174 — Normal (6.25p)
Typ: Brist på Social RP (§ 4.1k)
Anledning: Hoppar ut och skjuter huvudet direkt ist för att förlänga scenariot
Personal: Shabbe
Datum: 2026-05-20
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var ute och rullade, såg en sons bil, då dom har skjutit mot oss flertal gånger och dom har rullat mot oss innan enligt vad jag har fått till mig, Jag hade fått till mig informationen om att dom hade skjutit mot oss igår kväll även, så jag stannade han iaf och vi pratade lite om att dom hade skjutit mot oss igår med NO, och han nekar, men ett nekande va ej tillräckligt för mig för han kunde lika gärna ljuga, så min tanke var att hoppa ut rikta och kidnappa, ta vapen för stunden sen ge tbx ifall allt hade gått bra, och vi hade kommit överens, Men han hade ej samma planer och väljer då att köra medans jag riktar. Där gjorde även han fel. Jag förstår att ni tog åtgärder och från shabbes perspektiv så ser de ut som jag går för huvud direkt. Men som sagt meningen var aldrig att döda utan få ett bra scenario utav de och klar göra våran "beef" mellan våran allians och deras gäng.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Min tanke var aldrig att sikta huvud, men shotgunnen har en stor spread på avstånd och jag får vädligt mycket adrenalin när jag kliver, kortare sagt så skulle jag skjuta däck men råkade komma åt musen så jag sköt för tidigt, då man även ser att jag skjuter vädligt snabbt, jag använder inte detta som ursäkt men från mitt perspektiv så tycker jag att denna åtgärd borde upphävas. Då hela scenariot var ett missförstånd enligt mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Shabbe har
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja