Endzz (Robin Karlsson)
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 2651 — Normal (5p)
Typ: FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Fear RP
Personal: Slovaken22
Datum: 2026-05-09
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och en vän drar till sinfull för att vara sociala, då jag känner inprincip hela sinfulls ledning, då jag och min irl kusin är bröder ingame, han är vice president i sinfull och jag var med där för att bra tag sedan. Vi är där pratar och spelar musik, sedan så ser ebo "trendsetta" eshwaganda att jag har ett vapen i handen genom bilen, men för mig så visste jag inte de för på min skärm var fönstret uppe, men tvärtom för honom. Sedan så börjar han rikta på mig och jag vart i chock och undra vafan han höll på med och körde rakt över honom då jag tänkte att de mitt liv över hans då dom står +10 st andra från hans gäng och jag tänker att jag ska dö. Så av survival insikts så kör jag bara över han och sedan börjar dom skjuta mot oss.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser inte att vi gjorde ngt som ger dom grunden till att ens rikta eller skjuta i första hand, även så körde jag för min karaktär hoppa till av rädsla och pedalen gick i botten. Jag anser att de är survival insinkts då de står ytterligare mc knuttar brevid som förmodligen också är beväpnade. Ända anledningen till att han börja rikta för jag hade ett vapen i handen som han ville ha och jag visste inte de då. De som hände skulle hänt i verkligheten också, alltså att man kör över så som jag gjorde så anser inte riktigt att de va ett helt grönt beslut.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...a0cf79e6dc7bbeca66d500210255d652ce63e57deb9b&
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja