Accepterad enduumen | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

enduumen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/r3kt4life/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Helgstrand

Vad är ditt discord namn? enduumen#9728

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Helgstrand och är 25 år gammal. Filip föddes den 19 augusti år 1995. Det var en varm sommardag. Hans föräldrar som inte hade så speciellt mycket pengar ville att Filip skulle satsa i skolan och gå något bra gymnasium som han kunde ha mycket nytta av i livet. Filip ville såklart göra sina kära föräldrar stolta och gick faktiskt ut med ganska bra betyg. När det var dags att välja gymnasium valde han ett handelsgymnasium då han tänkte att han skulle ha mycket nytta av det genom livet. Efter att han hade gått ut gymnasiet fick han sommarjobb på sin kompis pappas bilverkstad. Filip gillade att meka med bilar men fick tyvärr mest städa. Senare samma år anmälde han sig frivilligt till att göra värnplikten som mekaniker då han hade hört att man hade mycket nytta av sina erfarenheter där senare i arbetslivet. Efter värnplikten tänkte han att han ville jobba som bilhandlare. Han tänkte att han hade stor chans att få jobb hos en bilhandel då han hade gått handel på gymnasiet och även hade mycket erfarenhet med bilar. När han fyllde 20 fick han jobb på en bilhandel i närheten av där han bodde och jobbade där i 5 år. Nu fyller han 26 om bara några månader och känner att han vill ta sig vidare i livet. Inom samma bransch men på en större bilhandel med fler och lyxigare bilar. Filip sa upp sig från sitt jobb och flyttade till en annan stad som heter Unive. Nu söker han jobb i staden och söker sig till att bli bilhandlare på en bilhandel med fina bilar som heter Brittas Lyx och Sportbilar AB.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en mogen och seriös spelare som tar rollspelet på allvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då jag kan bidra med många roliga och bra scenarion. Det är även en väldigt stor och rolig server att köra på och det skulle vara roligt att kunna få ett whitelistat jobb som t.ex. bilhandlare. Jag är som sagt även mogen och har många timmar inom fivem rp.

Hur hittade du Unive? Genom att en polare hittade servern och tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är ha kul och att få vara med om många roliga och väl skötta scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på Unive Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka