Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Helgstrand
Vad är ditt discord namn? enduumen
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2002
Berätta om din karaktär. Filip Helgstrand är 29 år gammal. Han växte upp i en villa i en liten stad nära kusten. Där bodde han tillsammans sin mamma, som var sjuksköterska och sin pappa, som jobbade som mekaniker. Hans pappa hade en stark rättvisekänsla, något som Filip tog efter i tidig ålder.
Efter grundskolan började Filip på det lokala fordonsgymnaiet där han trivdes väldigt bra, men han kände hela tiden att han ville göra något annat. Han hade alltid haft en dröm om att bli polis.
Ganska snabbt efter gymnasiet började han plugga ikapp ämnen som han inte läst, för att senare kunna ansöka till polishögskolan. Samtidigt jobbade han extra som väktare för att få lite arbetserfarenheter som han tänkte att han skulle få nytta av i framtiden.
Filip är lugn och social person som också är väldigt driven och gillar att hjälpa andra. Han kan ofta känna sig otillräcklig eller orolig för att inte leva upp till sin egen höga standard, men det är också det som driver honom framåt.
Hans fritidsintresse har länge varit träning i alla dess former, men uppskattar också att gå ut på krogen och ta några bira med sina vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och mogen rp-nivå.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid prioriterar att man själv ska gå vinnande ur ett scenario, utan att man även kan låta sin motpart vinna scenariot för att skapa en roligare rp.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempelvis New Life Rule (NLR), FearRP och inte minst Sunt Förnuft som jag själv skulle klassa som det allra viktigaste inom RP.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på ett antal olika servrar, vissa 18+, t.ex. Coloursnet RP. Har också ägt en server tillsammans med en polare för flera år sedan som hette Stockholmstads RP.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en del erfarenhet inom RP då jag kört till och från sedan 2018 ungefär.