Accepterad endlah | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endlah

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198312340190/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Enderberg

Vad är ditt discord namn? endlah#1811

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Larsson och är 21 år, Vincents mamma och pappa är båda svenskar men dem har ett riktigt bra pigment så vincent är lite brun av sig. Under hans barndom har han fått höra länge att han inte är svensk men det är något han har vant sig vid, men det är något som han inte bryr sig om för han vet sanningen, men där kommer vi in till en av han personligheter han bryr sig inte så mycket om vad folk tycker han är inte direkt den som bråkar, men om någon skulle säga något dumt om hans familj då jävlar kan han bli förbannad. Vincent växte upp med mycket kärlek men det var något som saknades...Pengar. Vincent och hans familj har inte haft så mycket pengar under han barndom så när vincent fyllde 18 år blev han utkastad för då skulle han känna egna pengar och skaffa egen lägenhet det var en grej som var svårt för han men tillslut hittade han ett jobb på postnord som han fick helt ok lön av. Han sparade under en lång period och tillslut fick råd med en bil som han länge velat haft. Det var en Bmw m2 och där började han sitt intresse för bilar han vill kunna köpa så många bilar som möjligt och därför tänker han jobba med att sälja och köpa bilar på gatorna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har nu under ett tag bara mest sprungit runt och testat på servern och rp:at och känner att servern verkar roligt och om jag blir medlem så kan jag medverka mer och kanske skaffa ett "riktigt jobb" jag har kört på några servar tidigare men jag känner den här passar mig och att det alltid är så mycket folk vilket leder till mycket rp vilket jag tycker är skit kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tittat på några streams och även youtoube clip från unive men den som fick mig in var COSMO_BT på twitch

Hur hittade du Unive? Genom twitch (COSMO_BT)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa många sköna personer och få ett gott skratt och även köpa bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli jävligt rik och få många kontakter och även bli en bättre Rp:are

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka