Accepterad endlah | Beslut Överklagan [ABM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endlah

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Ditt discord namn: endlah

Ditt Hex-ID: steam:110000114fc3ade

Vad för typ av beslut gäller det? överklaga beslut om indragen medlem, ban tar jag och det ska jag ha men indragen ped och medlem är för hårt

Vem/vilka tog beslutet? ABM,Emilia och nån till kommer ej ihåg

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fattar att det jag gjorde inte var okej och att det skapade en situation som inte borde ha hänt. Jag tar fullt ansvar för mina misstag, och jag förstår att ni behövde agera utifrån det. Men samtidigt vill jag understryka att det här inte är något som händer ofta. Ni som har haft med mig att göra vet att jag inte brukar skapa problem eller medvetet gå emot reglerna. Jag har alltid försökt bidra till en bra stämning och fokusera på att göra spelupplevelsen så kul och engagerande som möjligt, både för mig själv och för andra. Att mina roller drogs in var tungt att ta, och jag fattar varför ni gjorde det, men jag hoppas ni också kan se helheten. Jag har varit en del av den här communityn länge och lagt ner mycket tid på att bygga relationer och utvecklas som spelare. Visst har jag gjort misstag, men med tanke på hur länge jag varit här känns det som jag ändå hållit mig på en hyfsad nivå. Jag har tagit lärdom av varje situation och försökt bli bättre varje gång. Det jag hoppas nu är att få en chans att visa att jag lärt mig av detta och att jag kan leva upp till era förväntningar. Jag är fullt medveten om vad som krävs av mig och är fast besluten att bidra positivt framöver. Det som hände kommer inte att upprepas – det är jag helt säker på. Jag vill bara få möjligheten att visa att jag hör hemma här och kan vara en tillgång för servern och gemenskapen. Tack för att ni läste och för allt arbete ni lägger ner för att hålla den här servern på topp. Det uppskattas verkligen!

Hur är beslutet felaktigt? Jag fattar att jag gjort fel och att mina handlingar inte var okej. Det finns inget snack om den saken – jag bröt mot reglerna, och det är på mig. Men ärligt talat tycker jag att beslutet ni tog var alldeles för hårt. Jag förstår att ni behöver sätta en standard för servern, men jag känner att ni inte riktigt tog hänsyn till hela bilden. Min RP har alltid varit bra, och jag har aldrig varit en spelare som aktivt går in för att skapa problem eller bryta regler. Det här är inte ett mönster för mig, utan en engångsgrej som inte borde ha hänt. Jag vet att ni har sett hur jag hanterar mig själv på servern, och jag tror att ni vet att jag är här för att bidra till en bra och engagerande spelupplevelse. Det här var inte typiskt för mig, och det reflekterar inte hur jag normalt beter mig. Att det här ledde till så hårda konsekvenser känns därför överdrivet. Jag har varit en del av den här gemenskapen länge och alltid försökt hålla en hög nivå på mitt spel. Jag är inte den som gör saker halvdant eller bryter mot regler för att det är kul. Jag bryr mig om servern och om att skapa en bra upplevelse, inte bara för mig själv utan för alla andra också. Det jag hoppas nu är att ni kan tänka om och ge mig en chans att fortsätta vara en del av den här gemenskapen. Jag är fullt medveten om vad som förväntas av mig, och jag har visat tidigare att jag kan leverera på den nivån. Det som hände var ett misstag, och det är inget jag planerar att göra igen. Jag vet vad som gäller, och jag är redo att fortsätta bidra på ett positivt sätt. Så, jag ber er att se det här för vad det är – ett engångsmisstag som inte definierar mig som spelare. Jag vill visa att jag fortfarande hör hemma här och kan vara en tillgång för servern och communityn. Tack för att ni tog er tid att läsa det här, och jag hoppas verkligen att vi kan hitta en lösning så jag kan fortsätta vara en del av något jag verkligen bryr mig om.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jbx2qHW2grf0e2ZGS?invite=cr-MSxFbUwsMzAyODM3MTMzLA https://medal.tv/games/gta-v/clips/jbx59SRaVHdDG-2yF?invite=cr-MSxwa3gsMzAyODM3MTMzLA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka