Nekad endlah | Ban överklagan [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endlah

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198312340190/

Ditt Hex-ID: 110000114fc3ade

Vad är din discord tagg? endlah#1811

Vem var det som bannade dig? Philip min broder

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Betalar för rolelr

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag betalade utanför unives donationssystem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle på en utbildning inom polisen jag går in i Discorden och där sitter Baloo Corey och Lachty jag sätter mig där och det första jag får höra av Baloo var “Han är ingen snitch”. efter det hör jag Baloo fråga Corey om pengar då Corey svarar “nej” han forsätter att fråga och sen börjar han även fråga mig då jag frågar “vad ska du med pengarna till” han säger att pengarna inte ska till honom utan en annan ingen aning vem den personen är dock. Utbildningen börjar snart och Baloo säger till både mig och Corey om ni inte swishar mig tar jag in några andra istället jag och Corey garvade bara, efter en stund säger han samma sak igen och jag vill inte få det att låta som han tvinga mig men han vet själv att jag inte hade “snitchat” ner honom och sagt att han försökte sälja på mig en utbildning eftersom vi är endå vänner. Tillslut går jag och Corey DUMT nog med på att swisha hälften var för att få vara kvar på en utbildning vi redan var tilldelade, efter vi swishat säger han ni kan få en extra roll på köpet jag fick ljuddämpar licens och corey pilot om jag inte minns fel, tänkte inte mer på detta och självklart hade jag i bakhuvudet hela tiden att detta var fel men försökte att inte tänka på det så mycket. tiden gick och vi klarade utbildningen, nån vecka efter ser jag att Baloo polischefen med mera blir bannade jag fattar direkt vad som hänt och fattar att de har gjort det här med fler än bara mig och Corey och jag börjar bli orolig att jag kommer få skit för det jag har gjort. Dagen därpå har philip ett möte där han tar upp detta och säger ni som har gjort detta och även vet något kan skriva till mig, Jag skriver direkt till Corey och vi diskuterar om vi ska skriva eller ej och båda var oroliga att vi skulle få skit oavsett men under mötet skrev jag till Philip i PM “VI MÅSTE PRATA” och får inget svar på några minuter och så började jag tänkte på andra händelser där jag hört att folk blir bannade oavsett och då jag blev rädd och tog bort meddelandet. Natten efter blir jag bannad från Discord och även Fivem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är helt rätt lagd och jag förstår 100% helt varför man inte vill ha folk på sin server som är korrupta inom ett yrke.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några i början VDM, Krim utan krim sedan har jag fått suntförnuft sen lite SVbanns några korrekta vissa inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte betalat samt jag kunde berättat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja😁

"Tyvärr kommer du inte släppas in då det känns som du skiter i serverns regler och då kan man tyvärr inte vara på servern." Detta är ett sannerligen grovt regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka