Nekad endlah | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endlah

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198312340190/

Ditt Hex-ID: 110000114fc3ade

Vad är din discord tagg? endlah#1811

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ukarae Anledning: betalar för rolelr Placerad av: Limpis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjort betalningar utanför unives donationssystem, jag betalade för att få ha kvar min väntar utbildningsroll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med corey i call sen lämna han och så gick in i polis dcn såg att baloo corey lachy satt i en kanal jag joinade och direkt när jag joinar säger Baloo han e inte "snitch" jag frågar vad som händer och de garva lite bara flera olika joinade vcn då sa Balo även de äär inte "snitch" och de verkade som alla visste om vad som hände men han kicka ut alla men känndes som alla som joina visste om vad han gör, senare efter en stund sa han "vet ni hur mycket man tjänar på dc roller i ett spel hahahah" vi alla garvade och sen tänkte jag inte mer på det och efter e stund när vi snackat började Baloo tjata först på corey om han kunde få lite pengar, corey sa sjävklart nej och senare började han även fråga mig då jag även sa "nej varför fan ska du ha pengar" han sa att pengarna skulle till någon "HÖGRE" alltså inte till han, ingen anning vem dock, Tiden gick och snart skulle en utbildning börja och efter ett tag sa han jag tar bort er ur utbildningen om ni inte swishar och tar in någon annan istället, då sa båda aa men skitsamma vi splittar på det då, sen swishar vi pengarna för att få vara kvar på utbildningen efter vi hade swishat sa han aa tack men ni kan få en varsin roll till jag fick ljuddämpare corey vet jag inte sen gick jag på utbildningen sen efter det var allt som vanligt igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är helt rätt ban, eftersom jag var så korkad att betala för att få behålla utbildningsrollen samt att jag inte rapportera in dethär men det var mest pågrund av att jag var rädd att jag skulle drabbas oavsett men som sagt bannen är inte felaktig utan det var rikigt jävla korkat av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick kanske 3 direkt när jag började på servern klassikerna VDM,RDM och krim utan krim sedan har jag fått hets ooc, sen lite svbanns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat acceptera att jag inte skulle få gå på utbildningen och inte swishat och även rapporterat in det jag var med om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att sanningen alltid kommer fram bättre o vara ärlig från första början samt även aldrig betala utanför unives donationssystem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka