Nekad endlah | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endlah

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198312340190/

Ditt Hex-ID: 110000114fc3ade

Vad är din discord tagg? endlah#1811

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krim, försöker köpa kniv som icke medlem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de banna mig för att jag satt med i bilen när en kille jag var med köpte kniven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick en ban igår natt för att jag skulle köpt en kniv utan att vara medborgare och vilket inte stämmer, jag träffade någon snubbe på gatan som frågade ifall jag ville hoppa in i hans bil vilket jag gjorde och vi bara åkte runt och sedan så åkte vi till mekonomen för att laga hans bil efter det så ringer han ett samtal och han säger vi ska möta upp en kille vid motorvägen. när vi kommer fram till killen går han som jag va med ut och snackade med honom medans jag satt kvar i bilen. Killen jag va med skulle köpa kniv och efter att han swishade så började de bråka för killen hade tydligen inte fått någon swish efter att han har swishat frågar han om killen jag va med ifall han var medborgare och han svarade nej och där fattade jag direkt att han inte fick köpa en kniv så jag satt kvar i bilen och gick in på discord och läste reglerna när jag kom tillbaka var jag bannad för att försökt köpt kniv utan att vara medborgare vilket jag inte gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktigban men jag kan samtidigt förstå varför eftersom jag satt med i bilen när detta skedde men jag skulle inte köpa något utan det var han som jag satt med och jag visste inte att han skulle köpa kniv förens vi var där och efter att jag fick veta att han jag var med inte var medborgare satt jag i bilen tyst och gick in på discord för att läsa reglerna ifall man fick köpa kniv eller inte men då när jag kom tillbaka fick jag ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban var en riktigt onödig ban jag körde onödigt fort och råkade köra in i en bmw jag lärde mig att köra bättre och inte köra fort på vägar där det kan komma bilar från olika håll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gåt ur bilen direkt när killen köpte kniven eller skrivit till någon Staff som skulle kunnat stoppa och jag hade kunnat läsa på reglerna bättre men som sagt var det inte jag som köpte kniv utan jag följde bara med någon random snubbe på gatan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte hoppa in i bilar som kan råka göra något som icke medlemar inte kan göra och om något liknade skulle hända igen skulle jag dra därifrån eller kontakta någon staff

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka