Nekad endi_04s | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endi_04s

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198998145217/

Vad är ditt namn i verkligheten? endi

Vad är ditt discord namn? Endi_04s

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2004

Berätta om din karaktär. Han kommer att vara 24 år gammal och han kommer vara tyken men endå snäll åt grabbarna. han har en väldigt dålig bakgrund då han flydde från syrien till sverige. och han är kriminell så han har inga erfarenheter om att tex jobba eller sånt. hans mål är att försöka bli bil mekaniker för att han gillar att mekka med bilar. några negativa saker med han är att han är lite slarvig, han pratar inte engelska och han har inte gått i skolan. det positiva med han är att han vet hur man mekkar med bilar, han vet hur man ska prata med personer och han är väldigt snäll och omtänksam när han vill vara det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag e bra rp:are och för att de verkar som att folk i servern är seriösa med roll spelet, och jag kommer följa reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att alla mina vänner har sagt att servern e bra och att staffsen e bra, folk e seriösa och för att det finns många folk i servern och det blir kul för då har man nån o va med.

Hur hittade du Unive? jag hittade den via mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att Jag ska ha kul och att inte förstöra för andra, jag kommer vara kriminell för att hämnas på folk som gör dåliga saker mot mina vänner osv, jag kommer hjälpa folk med att få pengar osv :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? helt änkelt att ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? asså aa ibland

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka