Accepterad Encrooo | Medlem ansökning (.danidorito

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Encrooo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? encro0

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Alex encrosson och är 28 år gammal och bor i en av Stockholms förorter. Alex har haft en tuff uppväxt där han inte fått så mycket av sina föräldrar utan alltid skaffat saker själv och det slutade alltid med snatteri. Detta var något som lede till att Alex fortsatte på samma bana när han växte upp. Det var dock en händelse som fick han och tänka om lite och det var när han en dag gick i centrum och blev ropad av de äldra killarna i området. Det var nu Alex visste att han skulle få välja hur hans framtid skulle se ut, blir det ett normalt liv eller kommer Alex att välja den dåliga vägen, Det återstår att se. Alex är annars en glad person som älskar allt lära känna nya människor och är man snäll och trevlig mot Alex så kommer han vara 10 gånger trevligare tillbaka, är man dock otrevlig och taskig eller kanske gör något fult mot Alex ja då kommer det tillbaka. Intressena som min karaktär har är bilar, bilar är ett väldigt stort intresse och det är något han kommer att sticka ut med. Sedan har Alex också ett intresse att skaffa nära vänner som man kan göra roliga aktiviteter med och utforska världen med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett glatt och mycket skratt till RP. Mycket gemenskap och jag är aldrig ute efter att skapa huvudvärk eller problem utan jag löser alltid problem snabbt så man kan gå vidare och ha roligt. Helt enkelt en glad kille som bara är ute efter att ha roligt och utföra roliga scenarion och skaffa en hel den nya polare. Jag kommer att vara en person som är väldigt organiserad och gillar att göra saker på rätt sätt, alltså så gör jag aldrig något innan jag tänkt igenom det bra med en bra planering. Någon jag också kommer att bidra med till RP är att jag älskar att hjälpa människor, så att hjälpa nykomlingar när jag sen fått mer erfarenhet av servern kommer att vara en självklarhet för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela och ta val som kan göra att motparten "vinner" scenariot eller bara på kanske en diskussion vilket då leder till min förlust. Men det är något man får acceptera i RP då det inte är alltid att man vinner utan kommer hända massa gånger att man förlorar också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm = Döda i onödan vilket inte är tillåtet. Copbait = Att med flit få upp polisens uppmärksamhet så att dom ska jaga dig. Metagaming = Att man pratar utanför spelet för att kunna exempelvis vinna ett scenario. Vdm = att typ köra på människor o döda dom genom att köra på de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska göra mitt bästa för att bidra till så mycket skratt o goda händelser så möjligt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka