Nekad encro50 | Ban Överklagan [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

encro50

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199826354581/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f3a4195

Vad är din discord tagg? Encro20-0

Vem var det som bannade dig? Philip320's server ledare

Bild på banmeddelande: 91AA2B9C-B17D-4640-909D-4D7F2AB4CFE3.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att det jag gjorde var hemskt absolut förfärligt när folk försöker njuta av spelet och hela community så förstörde jag det men det var också ett nybörjarmisstag jag har kört spelet i 5 dagar jag förstår att en ban kan vara nödvändig av särskilda skäl som det jag gjorde. Staffsen gör ju detta för att hålla serven säker och felfri de vill också att jag ska förstå mina misstag vilket jag verkligen gör och lovar att inget av detta någonsin kommer upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss fått ett arbete på Meko bilverkstad och var supertaggad. Senare under dagen fick jag en ban för rep kits. Jag hade dock faktiskt ingen aning om att man inte får ta så många. Grejen är att jag inte har använt dem, utan jag tog dem bara från jobbet när jag slutade, så jag kunde fixa det snabbare när jag började. Sedan använde jag samma rep kits igen. Jag gjorde ett misstag, som jag tror många andra också har gjort. Jag accepterar mina fel, men tycker själv (även om jag absolut inte bestämmer) att för att ha spelat spelet i fem dagar, så gjorde jag mitt bästa. Jag förstod inte reglerna, och det är mitt fel. Dessutom tog de upp det med mig och frågade om det var jag. Då sa jag nej, för då fattade jag att ”aha, man får inte det” – och jag vågade inte erkänna mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde definitivt fel utan tvekan men jag är som sagt också nu när allt detta hände förstod jag ingenting, mina misstag går inte att ta tillbaka men jag ber om en andra chans då jag lagt ner mycket tid på denna server senaste 5 dagar. Jag gjorde ett uselt fel verkligen och en ban må vara rätt men perm ban, som sagt jag bestämmer inte men jag förstår mig verkligen inte på alla regler till 100% och det är såklart mitt fel, kunde ju frågat om vad som helst men nu är det redan hänt och jag ber om en andra chans. Kan garantera er att det inte kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har aldrig blivit bannad förutom en gång då jag fick en timmes ban. Där lärde jag mig att det jag gjorde var fel, men då var det också något jag gjorde med mening – jag körde in i en staffs bil i full fart utan att veta vem eller vad det var. Självklart spelar det ingen roll och jag förstår i efterhand att det var fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns mycket jag hade kunnat göra annorlunda. Allt detta är ju RP och min karaktär hade aldrig gjort det i verkliga livet, därför vet jag nu att det var fel och att mina misstag aldrig ska upprepas igen. Jag hade kunnat fråga flera arbetskollegor som var där om hjälp, och jag hade kunnat be om stöd med de saker jag hade svårt för. Det fanns många andra vägar jag kunde ha tagit, men jag valde fel och det ångrar jag nu.
Jag förstår nu att servern bygger på gemenskap, respekt och att alla ska kunna njuta av en bra RP-upplevelse. När jag gör fel så påverkar det inte bara mig själv, utan också andras spelupplevelser, och det är jag verkligen ledsen för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen. Jag förstår att reglerna finns av en anledning och att man ska följa dem för att alla ska få en bra och jämn spelupplevelse. Nu när jag verkligen förstår hur mycket jag har påverkat andra kan jag garantera att inget av det här kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej, Jag förstår det.

Hej, Du är välkommen att göra en ny överklagan om ett tag igen - Eftersom du begått regelbrottet korruption anser inte jag att det är lämpligt att häva denna ban efter 3 dagar!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka