Encro20-0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 426 — Moddare
Anledning: tar folks vapen
Personal: Zyro
Datum: 2025-12-28
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände under detta scenario var att jag var med min vän, jag och min vän skulle då till ett gäng hus där han var en del av gänget ett vapen låg på marken där folk kör in och ut bilar (parkering. JAg ser då detta vapen och tar det. JAg nmekar inte mitt misstag jag gjorde ett stort misstag då jag valde att överhuvudtaget ta upp det vapnet vare sig det var någons eller inte, jag hade inte de rollerna och tillbehörighterna till att få bära på ett vapen och darför bär jag på misstaget.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar stort ansvar för det jag gjorde någon ansåg att jag hade stulit deras vapen vilket jag inte hade gjort, utan mer tagit upp ett bortappat vapen vilket självklart inte gör straffet mindre dyrbart, skulden tar jag på mig och ber om ursäkt för mina handlingar.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att förstörelse av strikta regler inte leder någonstans reglerna finns på servern av en annledning, alla ska kunna känna att Unive är en trygg och säker server där alla både kan känna sig välkomna och vänliga. Bryter man mot dessa reglr förtjänar man ingen speltid och darför var en permanent ban under den stunden det som såklart var nödvändigt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag insåg mina misstag och kan garantera att detta inte kommer upprepas, min karatär har i sig aldrig gjort något sådant förrut och darför anser jag att jag förtjänar en ny chans. Jag har inte spelat på denna server på ett bra tag nu och hade stor längtan under de seanste tre dagarna. Då denna händelse var var otroligt länge sen anser jag att jag är värdig en andra chans. Jag har förstått mina misstag och varfö jag blev bannad jag kan lova att dessa saker inte kommer upprepas då jag vill göra servern till en bättre plats för alla. Jag vill kunna motbevisa staffs och alla andra på denna server att jag kan göra nytta.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Kunde inte lägga till bild så bild finns på denna grupp i dc 1501559382020853780 https://discord.gg/xe22Ypea6
Vill återigen be om ursäkt och ännu en gång säga att jag tar på mig all skuld, ber endast om eny chans tack i förhand
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: