Nekad Encro20-0 | Ban Överklagan [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Encro20-0

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199826354581/

Ditt Hex-ID: 11000016f3a4195

Vad är din discord tagg? Encro20-0

Vem var det som bannade dig? Philip320's server ledare

Bild på banmeddelande: 91AA2B9C-B17D-4640-909D-4D7F2AB4CFE3.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag ska förstå mina misstag. Reglerna i communityn finns av en anledning. När jag väljer att bryta mot dem förstör jag inte bara för mig själv, utan också för andra.Staffen finns där för att se till att alla följer reglerna, så att ingen bryter mot något och servern kan fortsätta vara en plats där folk kan trivas, prata, ha kul och känna sig som en del av gemenskapen.Jag gjorde definitivt fel ett misstag som jag verkligen ångrar. Jag lovar att det inte kommer att upprepas igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis fått ett arbete på Meko bilverkstad och var väldigt taggad. Senare under dagen fick jag dock en ban för rep kits. Jag hade faktiskt ingen aning om att man inte fick ta med sig så många.Grejen är att jag aldrig använde dem på fel sätt – jag tog bara med mig rep kits från jobbet när jag slutade, så att jag kunde arbeta snabbare när jag började nästa gång. Efteråt använde jag samma rep kits igen.Jag inser att detta var ett misstag, och jag tror att många andra också har råkat göra liknande fel. Jag accepterar helt och hållet mitt ansvar, men tycker samtidigt att jag ändå försökte göra mitt bästa med tanke på att jag bara hade spelat i fem dagar och ännu inte förstod alla regler.När staff tog upp det med mig och frågade om det var jag, så sa jag först nej. Det var fel av mig – men jag förstod i samma ögonblick att man inte fick göra så, och jag vågade inte erkänna mitt misstag direkt. Det ångrar jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig. Staffsen gjorde bara sitt jobb och agerade utifrån den information de hade om att jag bröt mot reglerna. Det är helt rätt att de reagerade.
Som jag nämnt tidigare förstod jag inte mitt misstag förrän senare, vilket var dumt av mig. Man får ju alltid ett dokument med information om jobbet – vilka regler som gäller och vad man får eller inte får göra. Jag valde själv att inte läsa igenom det ordentligt, och det är helt och hållet mitt ansvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast blivit bannad en gång tidigare. Det var när jag körde in i en straff med full fart. Det var min andra dag på servern och jag förstod inte så mycket av allt ännu.
En minut senare såg jag att jag hade fått en 1 timmes ban. Jag insåg snabbt att det jag gjorde var fel, och därför valde jag också att aldrig göra något liknande igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alla bans sker av en anledning. Jag kom till arbetsplatsen oförberedd och utan att riktigt förstå vad jag gjorde. Det jag gjorde var fel och ansvaret ligger helt på mig.
Jag hade många kollegor som jag kunde ha pratat med, diskuterat med och fått mer hjälp av för att förstå arbetet bättre – istället för att riskera att förstöra för andra bara för att jag själv inte fattade.
Jag erkänner att jag gjorde fel. Samtidigt vill jag också säga att Unive har varit den bästa servern jag spelat på. Bara under den senaste veckan har jag lagt minst 15 timmar på att spela.
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för mina misstag och kan garantera att mitt beteende inte kommer att upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår absolut att det jag gjorde var fel, men jag var ny, klumpig och oförberedd för mitt arbete – så misstag kunde tyvärr hända. Jag skyller inte ifrån mig, all information stod tydligt i dokumentet och en del fick jag även under intervjun.
Mina misstag går inte att ändra på, men jag ber verkligen om en andra chans. Som sagt kommer detta aldrig att hända igen. Jag är en mycket aktiv spelare och kommer fortsätta vara tillgänglig mycket framöver.
Under den tid jag haft att tänka på min ban och konsekvenserna, har jag också fått en mycket bättre förståelse för reglerna och spelet. Jag är helt övertygad om att jag framöver kan göra bra nytta för servern.

Tack för er tid, och jag vill återigen be om ursäkt för allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej, Du är välkommen att göra en ny överklagan om ett tag igen - Efter dessa grova regelbrott anser jag att det ej är lämpligt att häva denna ban efter 1 vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka