- Meddelanden
- 103
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094083275/
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo karlsson
Vad är ditt discord namn? EnBurkiFläkten#9614
Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2007
Berätta om din karaktär. intresserad av bilar och har som mål i livet att bli vice chef på mekonomen och om det inte går så kommer han bli ljupt kriminell. pidor är en 25år gammal man. hans bakgrund va helt okej han hade ett lungt liv i mexico tills han bestämmde sig för att flytta till sweden. pidor är känslokall sen han vittna sin pappa dö i en bil crash när han va 13.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kan bidra med riktigt bra rp och roliga scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket jobb och unika yrken å gäng!
Hur hittade du Unive? en polare berättade för mig om servern!
Vad har du för mål med ditt rollspel? göra roliga scenarion och ha kul!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Antingen bli gäng chef eller mekonomen chef någon dag.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte speciellt bara 1 clan! då å då
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo karlsson
Vad är ditt discord namn? EnBurkiFläkten#9614
Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2007
Berätta om din karaktär. intresserad av bilar och har som mål i livet att bli vice chef på mekonomen och om det inte går så kommer han bli ljupt kriminell. pidor är en 25år gammal man. hans bakgrund va helt okej han hade ett lungt liv i mexico tills han bestämmde sig för att flytta till sweden. pidor är känslokall sen han vittna sin pappa dö i en bil crash när han va 13.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kan bidra med riktigt bra rp och roliga scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket jobb och unika yrken å gäng!
Hur hittade du Unive? en polare berättade för mig om servern!
Vad har du för mål med ditt rollspel? göra roliga scenarion och ha kul!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Antingen bli gäng chef eller mekonomen chef någon dag.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte speciellt bara 1 clan! då å då