Accepterad EnBurkiFläkten | Ansökan till Ped Karaktär [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wladeden

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Karlsson

Ange ditt födelsedatum 27 September 2007

Vad heter du på discord? EnBurkiFläkten#9614

Ditt Hex-ID 11000014394aecb

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs nej, jag äger inte någon ped alls atm. här har ni bevis https://medal.tv/clips/66558931/d1337GhF6QAE?invite=cr-MSxRZzQsMjA4Njg2ODks här är ett till klipp, tyvär blev jag ej tilldelad skin när jag bad om det fast om denna ansökan går vidare eller om detta är tillräckligt med bevis så kan jag även visa då. https://medal.tv/clips/66561853/d1337gdkPY8l?invite=cr-MSxhMXAsMjA4Njg2ODks

Vilken ped ansöker du för? gangster är väll det rätta utrycket för gatu-kriminella? peden jag ansöker för är franklin, om denna ped är upptagen så kommer jag att försöka mig på någon annan Grove street families ped eller Lamar peden!

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Han heter pidor, han är 20 bast och har hamlat i det man kallar det svarta hålet med andra ord det kriminella livet. detta liv är inget han skäms för då hans farsa och hållde på med mycket skit under hans uppväxt som t.e.x kokain, heroin, braj han rökte och stoppa i sig diverse droger vardagligen. Pidor har alltid sett sin farsa som en slags förebild. det var därför han i 13års åldern började hitta på lite grovare "bus" som kunde vara allt ifrån att röka cannabis till att krossa rutor till inbrott. Allt detta gjorde han med sina polare dom var som en liten liga fast gjorde inte speciellt grova saker då. destu äldre pidor blev destu mer grovare brott begick han. Några veckor efter han fyllt 16år så bildade han och hans polare ett litet gatugäng som hette Byzlatz. dom gjorde allt ifrån butiksrån till beckna droger. det gick bra för deras liga ett tag sen en dag så var det att en av pidors vänner blev skjuten då han försökte beckna cannabis på ett stort rivalt gäng område. detta gjorde så att många av Pidors vänner lämna hans liga vilket resulterade att han stog med tomma händer med inga vänner kvar. detta gjorde han riktigt ledsen. så han valde att för de pengarna han hade i deras så kallade gängkassa tog han och sen stack han till danmark och återhämta sig från allt skit han varit med om dom senaste månaderna med hans liga som nu gått konkurs. han tänkte över vad han gjort med sitt liv. ett tag under hans så kallade återhämtning så ville han lägga ner med det kriminella och försöka med ett vanligt liv. men så ångra han sig och valde att hålla sig till det kriminella livet då det alltid varit hans leverbröd och det han är bra på. Pidor har ingen lust att försöka bygga upp ett till nätvärk då han redan testat på det och han gillade inte att ha det ansvaret på sig som du har när man är ledar-figuren! jag skulle säga att jag kommer att kunna göra en masa roliga saker för att förbättra scenarion med min/en ped då jag kommer att kunna anpassa mig vid diverse scenarion, sen skulle jag säga att jag trivs med ped mycket, att jag trivs med min ped menar jag att jag tycker att det är både roligare och gör mig mer kreativ i scenarion om jag skulle bli tilldelad en ped! känner även att de ped jag vill bli tilldelad känns mer detaljerade som jag vill ha min karkaktär.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? jag skulle påstå att min rp skiljer från andras är ganska mycket små saker som förbättrar scenarion, jag älskar välplanderade scenarion. jag gillar även att satsa högt med aa t.e.x rån osv. jag är även inte en person som inom rp som tar det illa när man förlorar scenarion. om jag t.e.x är med i en välpanerad setup t.e.x som är ett gängmöte om jag förlorar det scenariot så tar jag ej illa vid, då dom va smarta och tänkte till och planerade och vi säger att jag gick in "blind" på möte. så länge det ej begås några regelbrott eller dålig rp så kommer jag i mesta fall skicka ett pm eller hoppa in i deras stör ej och säga" bra scenario grabbar" om dom har gjort ett bra scenario, annar så hoppar jag deras stör ej och kommer med konstruktiv kretik om det inte var något som är ett reglerbrott. detta tycker jag personligen förbättrar min rp överlag då jag inte är rädd at förlora t.e.x ett vapen eller liknande så jag går så att säga "all in" i scenarion jag tar del i!

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? det som får mig att vilja få en ped är alla möjligheter. en så kallad möjlighet enligt mig är ju möjligheten att skystera min gubbes utseende. min karaktär kommer att vara gäng-kriminell. till den peden jag kommer välja så finns det mycket möjligheter till kläder. jag tycker överlag att dom har fetare kläder och mer detaljerat utseende än de karaktärer du skapar själv. det är därför jag vill ha ped!

Vad är dina mål med en ped karaktär? mina mål med min ped karaktär är att bidra med rolig rp och aa göra scenarion roligare. kommer även att vara mycket kreativ med min ped med scenarion. om man tänker ic mål så kommer min karaktär att vara lite så att säja förvirrad men skratt glad. så han kommer oftast att gråga igen så att säga och ifrågasätta det mästa han blir tillsagd då han inte riktigt hänger med i svängarna! han kommer även att vara skrattglad överglad då min karaktär älskar att se människor glada. men mina största mål är att bidra med det bästa jag kan till rp med min ped om jag skulle bli tilldelad en! bill tilläga att jag kommer inte bli sur om denna ansökan blir nekad, isåfall kommer jag bara att försöka utveckla den ännu mer nästa gång jag får skansen!!!

+rep bra skrivet och utvecklat och skulle kunna bidra med bra rep och bra scenarion!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka