Nekad En1s | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisa

Vad heter du IRL? Enis

Vad heter du på discord? xkillermanxx#6601

Hur gammal är du? Jag är 14.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen Februari, så nästan 1 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att kunna göra Marja Lisas till ett riktigt bra och härligt bil försäljnings jobb. Kommer att anställa ganska så mycket människor så vi på Marja Lisas så det blir aktiv och verkligen vill att folk ska komma till oss. Kommer att göra så att alla får en bra ekonomi och kunna utvckla Marja Lisas till en härlig miljö. Kommer också göra en resning för att få nya anställda som verkligen vill ha jobbet och att folk har varit inaktiva och inte har jobbat. Jag vill också ha höga krav inom detta jobbet för jag ser att inte massor med folk är aktiva och jag ser att det måste förbättras! Jag vill kunna ha massor med möten nästan varje vecka och se till hur bra och flutit jobbet funkar och se till så att mina anställa har de också bra på Marja Lisas. Jag vill försöka ha bra samarbeten med bra Firmor som Meko och andra sorters firmor som har med bilar att göra. Så klart kommer jag också ha andra firmor med.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man anställer folk, lägger ut information i dcn och se till så att folk får upphöjningar. Jag jobbar också nu i Marja Lisas som PA också. Jag vet hur man säljer bilar och beställer dem, jag har ett bra kundbemötande och en bra ton när jag kommer anställa folk, jag kommer också sätta in/ beställa in nya bilar. Jag har jobbat i Allstars som PA, jag har jobbat som Mekonomen PA också, så jag vet ganska mycket om bilar. Har också varit polis 4års.

Hur ofta kommer du vara inne? Det är då lov osv:

Måndag: 11:00-24:00
Tisdag: 11:00-24:00
Onsdag: 11:00-24:00
Torsdag: 11:00-24:00
Fredag: 11:00-24:00
Lördag: 11:00-24:00
Söndag: 11:00-24:00

Skoldagar:

Måndag: 15:00- 21:00
Tisdag: 15:00- 21:00
Onsdag: 15:00-21:00
Torsdag: 15:00-21:00
Fredag: 15:00-21:00
Lördag: 15:00-21:00
Söndag: 15:00-21:00

Dessa tider kan också ändras vilket vill säga att jag kan komma också in på helt random tider också. Eller bara om jag är sjuk eller slutar tidigare så kommer jag in på helt random tid också. Vilket vill också säga att jag kanske vaknar 8 och sen spelar till 6 på kvällen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Nekad. Inte varit medlem i över en månad sedan du fick tillbaka medlemskapet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka