Nekad En1s | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Vad heter du på discord? xkillermanxx#6601

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 10:00- 23:00
Tisdag: 10:00- 23:00
Onsdag: 10:00-23:00
Torsdag: 10:00-23:00
Fredag: 10:00-00:00
Lördag: 12:00- 01:00
Söndag: 12:00- 00:00

Dessa tider är inte exakt men jag brukar gå in lite då och då vid dessa tider. Det beror också på om det är lov eller om jag har något annat i min planering, men annars brukar jag gå in och spela hela tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i snart 1 år. Började spela Januari 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit avstängd minst 5 gånger och de var på grund av lite fail RP och regler som jag bröt när jag började spela.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt har till uppgift att försöka göra så att serven inte förstör av lallare och andra sorters spelare som bryter reglerna när man RPar. De håller utkik efter regelbrott. Servervakt har en ganska så stort uppgift och ska försöka göra serven så bra och smidigt som möjligt. De bannar eller kickar folk när de bryter mot reglerna och de underlättar staffsen så inte de behöver göra allt. Om Servervakter ska banna eller kicka någon så måste de såklart också ge en anledning sen skicka in de i dc. De brukar göra så bilar försvinner (DVAR). Och Servervakter ska försöka göra så att RPn funkar riktigt bra och så smidigt som möjligt. Servervakter ska ha riktigt mycket ansvar efter sin roll och göra de rätta beslutet helst tiden. Man ska aldrig vara rädd efter ban eller kick. Man ska kunna va så mogen man kan med denna roll.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på Unive för att jag ser att folk är riktigt lalliga och bryter mot reglerna. Jag har varit Servervakt innan och de gick riktigt bra för mig. De underlättade mig och RPn runt om mig och miljön riktigt mycket och jag är faktiskt riktigt bra på de. Jag tycker också att jag har riktigt mycket erfarenheter inom Servervakt också. Jag kan riktigt många commandon och jag vet reglerna. Jag tar också riktigt mycket ansvar mot denna roll och är riktigt mogen. Jag lallar aldrig med de jag gör och jag tar mina beslut riktigt noga och bra sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Denna korruption kallas för SV-Abuse. Sv-Abuse innebär att man lallar och håller på med sina commandon och roll för att få de skadligt på serven. Om man t.ex har en vän som dog för att han blev på körd eller dödad och jag reva honom. Då bryter jag mot reglerna. Jag bannad och kickar folk för ingen anledning. Jag har också mitt ID igång när jag är i ett Scenario för att kunna vinna eller reva någon i Scenariot.

Tillbaka