Accepterad En1s | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Vad heter du på discord? En1s#6601

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Medlems-Ansvarig är ett stort jobb inom Unive, det är att släppa in folk som verkligen vill ta sin RP på nästa nivå. Medlems-Amsvarig är ett ganska så kul jobb där man få kolla på massor med ansökningar och intervjua dem. Min vän bad mig också att testa vara Medlems-Ansvarkg för han tyckte att jag var ganska så mogen att klara av dessa grejer som man gör som en Medlmes-Ansavrig. Jag vill kunna hjälpa folk att ta sitt RP nivå och kunna acceptera så många folk som möjligt så dem kan bidra till en roligt och hälsosam miljö här på Unive. Jag vill kunna hjälp Icke Medlemmar så dem kan få ett medlemskap här på Unive, så de kan bidra till olika grejer. Jag vill kunna lära folk och hjälpa dem med så mycket som möjligt, ha min pm öppen så jag kan lära dem olika grejer som Medlemmar kan göra. Tycker att Medlems-Ansvarig är något som passar in som mig vilket det kanske gör för jag gillar verkligen att hjälpa folk, kunna kolla på deras ansökningar och ta intervjuer med dem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för jag har ganska så mycket erfarenheter inom detta ”jobb”. Man ska vara kunnig och kunna acceptera och neka folk, kunna ta sitt ”jobb” seriöst och inte lalla med det. Kunna ta intervjuer på ett bra sätt. Jag är en väldigt social person för jag kan bemöta folk på ett riktigt bra sätt och jag tar hand om dessa människor jag tar intervju med. Jag är en riktigt ganska så aktiv person här, jag kollar mycket i forumet och är mycket inne i Discorden så jag är en ganska så aktiv person. Jag lallar inte runt utan jag tar allt seriöst. Jag vet hur jag hanterar forumet, trådar osv.. Jag är ingen person som gör korruption utan jag nekar om det är inte bra, jag låter heller inte mina vänner bara va medlem bara för dem är mina vänner utan dem ska ha en bra och vettig ansökan för att jag ska godkänna dem. Jag vet också hur jag ska göra inom Medlems-Ansvarig där min n har lärt mig lite grejer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska först och främst vara riktigt snäll, man ska inte vara elak mot den personen du ska ha intervju med eller skriva här i forumet. (Med det menar jag i forumet är) Man ska skirva t.ex. Nekad, och så ska man skriva varför sen ska man skriva ”Du kan ansöka igen om 24h” Ha en riktigt bra dag. Det kan vara ett bra bemötande här i forumet men på intervjuerna så ska man vara snäll mot personen du Intervjuar, man ska vara social mot den och inte vara dryg. Jag är en ganska så social person så jag är inte alls dryg mot personer utan jag tar hand om dem. Man ska också ha respekt mot dem och jag tycker att man ska ha respekt så mycket som jag har respekt mot andra för alla ska ha lika värda respekt. Man ska också göra så folk känner sig mycket välkommen här på Unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem på Unive är väldigt viktigt för man visar att man har den förmågan om en hög RP och jag tycker det är riktigt onödigt att man kastar bort medlemskapet bara för man lallar runt och sånt. Jag kan kanske visa dessa personer jag intervjuar eller säger till dem ”Hey, medlemskap är ett väldigt viktigt roll, du visar att du har förmågan att ha en hög RP och kunna reglerna.” Jag tycker också att det är ett väldigt viktigt roll för medlemskap är ju något som alla vill ha för man visar ju att man kan verkligen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som Medlem ska man alltid kunna Reglerna. Kan du inte Reglerna så är det inte värt att spela Unive, för du kan bli bannad väldigt lätt. Samt att man ska kunna Discord Reglerna. Man ska kunna ha en hög RP nivå och inte kunna lallar runt. Och det viktigaste vara snäll mot andra du bemöter.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som Medlems-Ansvarig är att kunna vara aktiv så mycket som möjligt, kunna bestämma om denna personen ska verklig ha denna medlemskap eller inte. Och kunna se så personen vet dessa regler och är ingen lallare.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är olika och det beror på. Jag är alltid inne i forumet typ så jag är väldigt aktiv på Discorden också. Så jag har kunnat nog säga att jag är minst 5+ timmar aktiv här. Nu när det är lov så kan jag gå in när som helst och ta intervjuer och är inne hör på forumet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte en på annan RP servern än Unive så Ja.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka