Nekad En dum jävel | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

En dum jävel

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
31
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076580918/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian nyberg

Vad är ditt discord namn? En dum jävel#9853

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Tjena, Min karaktär heter Basse, han är 38 år gammal och har en fin bra uppväxt. Basse gillar gamla bilar och kläder. Basse jobbar för tillfället i en liten bil verkstad utanför staden. Hans dröm jobb är att få bli polis och något han kämpar för att bli. han älskar även mat lagning och godis. han samlar även på massor av olika bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill kunna ha mera möjligheter på eran server och jag vill kunna börja jobba på mera utevecklade jobb och jag vill kunna ha en möjlighet att tjäna mera pengar så att jag kan köpa lite coolare saker typ bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill bli whitelistad för att jag kommer få mycket mera möjligheter på jobbet. och tillbringar mycket tid på servern och jag vill kunna göra mera saker på servern. detblir också enklare att skapa bättre rp

Hur hittade du Unive? mina väner tippsade mig och jag tycker det är e gätte bra server så därför söker jag en white list. har spenderat massor av tid på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas och kunna skapa serigör rp. detta är den bästa RP som någon sin har spelat på Unive och jag vill ta mitt rollspelande till så stortallvar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka