Nekad En dum jävel | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

En dum jävel

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
31
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076580918/

Vad är ditt namn i verkligheten? basse

Vad är ditt discord namn? En dum jävel#9853

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Basse Bokberg och han har bott i unive staden ett tag nu och vill gjärna bli medlem. han har haft bra förelldrar som tagit hand om honom villket gjort att han är en bra och laglydig person. direkt efter gymnasiet började Mackan att vara praktikant med lite små jobb som mekaniker. han är intreserad av fordon och hanns förelldrar var mekaniker. på fritiden är han med vänner och åker runt i bilar och har kul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har varit med på unive sen 2020 och även varit medlem förr. men jag vet inte varför de försvann men jag kommer ihåg intervjun som var om man kunde alla regler mm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? om jag blir medlem så tror jag att jag får mer changs att hjälpa personer med de dem vill ha hjällp med. vilket borde leda till bättre roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt inte handlar om en själv. ock att man inte ska vinna i alla senarion. och bara ha roligt i unive roleplay.

Hur hittade du Unive? jag var och kollade efter roleplay serverar och då var unive den bästa man kunnde hitta tycker jag.

Tillbaka