- Meddelanden
- 36
- Reaction score
- 31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076580918/
Ditt Hex-ID: steam:110000142899e36
Vad är din discord tagg? En dum jävel#9853
Vem var det som bannade dig? står inte
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tråkig rp för polis
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var kanske liiite oseriös
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stoppad i min atraktor i 70kmh sen ville dom yha mitt mellan namn å då sa jag att mitt mellan namn var (din mamma) å sen åkte jag iväg.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de vare nog mitt fel att jag blev bannad
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har alltid lär mig av minna banns men de har varit för jag har varit lite slarvig med rp
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varit mer seriös
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid ta RPn
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jås
Ditt Hex-ID: steam:110000142899e36
Vad är din discord tagg? En dum jävel#9853
Vem var det som bannade dig? står inte
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tråkig rp för polis
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var kanske liiite oseriös
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stoppad i min atraktor i 70kmh sen ville dom yha mitt mellan namn å då sa jag att mitt mellan namn var (din mamma) å sen åkte jag iväg.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de vare nog mitt fel att jag blev bannad
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har alltid lär mig av minna banns men de har varit för jag har varit lite slarvig med rp
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varit mer seriös
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid ta RPn
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jås