Accepterad En dum jävel | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

En dum jävel

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191965565/

Ditt Hex-ID: steam:1100001496a3f7d

Vad är din discord tagg? endumjävel

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kanske för att jag inte var super seriös med RPn..... BTW kan inte ladda upp billd kontakta mig i discord så skickar jag billd där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag plockade upp en vän som hade polisen efter sig sen så blev vi prejad i typ 260kmh och krockade så då tyckte jag att de blev oseriös rp villket ledde till att jag också inte var super seriös å då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite både och hade dem prejat mig i tillåtna 80kmh eller 100kmh hade jag varit seriös men 260kmh nej då skiter jag i helt enkelt för de har hänt för många gånger så jag mer eller mindre har tröttnat på och rpa när de gör som de gör

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? RPa bättre fast de andra gjorde helt jävla fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att när folk gör fel så ska man strunta i de tydligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka