Nekad Emulle | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emulle

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Blomberg

Vad är ditt discord namn? emullee

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Oskar Storm

När Oskar var liten så tyckte han skolan var ganska lätt i början av skolan och när han blev lite större då så tyckte Oskar att skolan då att skolan inte var så svårt han hade jävligt bra i betyg i nästan alla ämnen och hans pappa jobbade som polis och hans mamma satt i ett kontor, Så Oskars förebild inom jobben så var det nog hans pappa så han bestämde sig för att plugga mycket för att bli polis. Det var det som också hände Oskar slutade skolan och kom in på polishögskolan och var där 4 år. efter de åren så slutade han där och sökte ett jobb i samma stad där han bodde. Men det var inte så länge han skulle jobba där för han sparade pengar för att flytta till en ny stad som han skulle bo i. Oskar jobbade hårt och han fick de pengarna för att flytta till en ny stad. Så han packade sina saker och flyttade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Emil Blomberg kommer bidra till bra scenarion, med min höga erfarenhet från andra servrar. Sen om jag fortsätter köra så kommer jag donera en slant!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part!

Hur hittade du Unive? Mina kompisar är poliser och de ville att jag skulle börja med Rp. Sen såklart att unive är den största svenska Rp servern!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den, Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka