Accepterad Emtis | Whitelist ansökning [Jullebulle] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emtis

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005457798

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Emtsjo#0430

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Jag är en karatär som är 30 år. Jag kommer från en liten by i Sverige (skåne). Jag är väldigt intresserad i bilar och då kan du förstå att jag gillar att mecka med bilar motorcyklar. Men jag skulle säga att min karaktär är en glad som gillar att sprida glädje. Men jag kan vara väldigt hård om det är något som händer med mina vänner/familj. Jag jobbar som taxichaufför hemma i byn jag bodde, men söker just nu jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag kan bli en bra karaktär för denna server behöver. För att jag känner att jag kan bidra med mycket som tex om någon behöver hjälp. Men de mest är för att gillar att skapa härliga och roliga scener och händelse. Men framför allt ha kul med andra på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker jag passar in på denna servern. Jag tänker att jag passar att bli whitelistad. Men för att kunna göra roliga saker. Men för att jag vill få en namn på serven som alla känner igen, och att alla kunna säga något gott om mig.

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på den innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skapa scener med andra på servern. Men även kunna glida runt och ha roligt och andra ska kunna säga att jag är en härlig person.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Vidare till intervju.
//Jullebulle
WL-ansvarig
Servervakt
Discord: Memme#9084
Öppen PM-Svarar alltid!

Tillbaka