Accepterad Emrik14 | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emrik14

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984051927

Vad är ditt namn i verkligheten? Emrik

Vad är ditt discord namn? Emrik#0555

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Kvist och är 31 år gammal och han är intresserad av sjukvården och hans drömjobb är läkare. Melker är en väldigt snäll och blyg person och blir inte så arg lätt han växte upp med en mamma och pappa när han var runt 14 så hade han det väldigt tufft för att han var inte så bra i skolan men sen började han kämpa mer i skolan då blev han mycket gladare men i 16 års åldern började han bli mobbad och hade inte så många vänner och skolan började gå dåligt igen och han börjare få självmords tankar men sen slutade han på den skolan och började på en ny skola och då var han inte mobbad där hade han många vänner och då fortsatte han kämpa med skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vet hur man roplayar och om jag blir godkänn tänker jag ansöka till sjukvårdare och jag är ganska erfaren av att rpa sjukvårdare jag har varit det många olika servrar och jag vill gärna ha en server att spela på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker ni är väldigt seriösa på den här servern och jag tycker att det är rolig scenarion och en vän tipsa mig om denna servern.

Hur hittade du Unive? Jag har sett många streamers spela på den så testade jag servern och gillade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att Roplaya bra och att vara serös och att inte få vanningar eller ban och att hålla mig vid min karaktärs betande och drömmar och att lyckas med min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli gillad i staden och att hitta många vänner och att rp bra och att inte bli hatad i staden och bil sjukvårdare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka