Nekad Emrik00 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emrik00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284730162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emrik Ångman

Vad är ditt discord namn? Shurda00#4846

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han kommer från storstaden Stockholm och han heter Karl Persson och är 21 år gammal och har stort intresse om bilar och han ger alla respekt o vill helst ha respekt. Han var med i de populära gänget i skolan men sen en dag hjälpte han en svag person och då vart han mobbad för de men han hjälpte den svaga personen. Hans pappa dog för att han drack för mycket vilket tog kål på han så de va han och mamman men dom var inte rika så Karl fick hjälpa hans mamma att betala hyra ibland för hon hade de svårt att va ensam förälder vilket gjorde de svårt för henne att jobba så han var tvungen att jobba även fast han inte kunde jobba han fick 100kr och dom gav han till sin mamma som hjälpte dom att överleva oftast.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med glädje och respekt och de va ett tag sen jag körde fivem nu och vill testa köra på en seriös server som Unive.
Vill se vad de jag kan komma med rp och brukar var härlig och ha roligt med andra som jag inte har träffat någon gång och vill träffa ny personer både ig och irl och skaffa ny vänner

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För spelade för ett tag sen och vill börja på en bra server som är stor helst

Hur hittade du Unive? Har spelat förut och ville gärna köra in efter jag har tittat på några personer när dom har kört

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill bli bättre på de för varje gång jag har kört de elr kör de för vill kunna jobba med de jag vill och kunna testa på nya saker inom rollspel och vill köra på en server som har kommit långt och blivit stort sen jag körde här förut skulle va kul o se vad som har ändrats sen jag körde på den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med glädje och positivitet vilken kommer göra så att dom flesta kommer tycka att de har blivit roligare och roligare och att servern blir större och större

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har inte kört fivem på några månader men vill börja igen och Unive verkar att vara en bra server att köra på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka