Nekad Emrik00 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emrik00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284730162/

Ditt Hex-ID: 11000011356ef32

Vad är din discord tagg? Shurda00#4846

Vem var det som bannade dig? Skulle gissa på Philip men fick inte veta vrf men satt och kollade igenom alla regler under tiden vart jag bannad från discord

Hur lång tid var din ban? Permanent ban på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står att de inte går att acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För råkade tagga Philip och frågade om någon kunde kolla min medlems ansökan men vart bannad då glömde att man inte fick de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev en medlems ansökan och hade väntat på svar i 4 dagar men fick inget svar så jag skrev och kolade om någon från staff kunde kolla de men råkade tagga Philip och frågade han men vart bannad då

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde bort mig och frågade en från staff men jag får skylla mig själv

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har i te blivit bannad någon annan gång detta är min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte tagga någon från staff teamet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag gjort

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka