Nekad Emre15 | Ban Överklagan [NIXTON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emre15

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Vet ej vad det är för något!.

Ditt Hex-ID: Vet ej vad det är för något!.

Vad är din discord tagg? Vet ej vad det är för något!.

Vem var det som bannade dig? Det var personen Nixton. Jag tror att han är polis och trodde därför att jag skulle ta polisbilen och köra iväg med den.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-05 200524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det är för att han trodde att jag skulle hoppa in i polisbilen och köra iväg med den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade hoppa in i polisbilen när jag hade parkerat cykeln exakt bredvid polisbilen så råkade jag hoppa in i polisbilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban men jag tycker också lite att det var mitt fel eftersom jag ställde cykeln exakt bredvid polisbilen. Om jag hade varit han som banade mig hade jag också gjort samma sak eftersom att man inte har en förståelse på reglerna. Jag ber verkligen om ursäkt och ska inte göra om det igen ska inte göra heller samma misstag med att ställa cykeln bredvid polisbilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, min första ban var att jag satt i någons bil utan deras förlåtelse och de sa till mig flertal gånger men jag lyssnade inte. Efter det fick jag en timmes ban och lärde mig därefter när jag gick in i spelet att jag inte skulle göra samma sak. Så istället nu så alltid när jag hoppar in i någons bil frågar jag alltid om jag får var i bilen. Men annars om de säger nej så hoppar jag ut från bilen direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det ända jag tycker jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att tänka först på var jag ska parkera cykeln.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är jag ska tänka till nästa gång vad jag gör för saker och inte bara göra saker och ting. Jag ska dessutom tänka nu varje gång på vad jag gör och säger till människor och hur jag spelar FiveM.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Glasklart.

Jag skickade bilden på ban med den verkar ha hänt något den är grön och jätteliten.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Anledning: Utveckla samtliga svar... Du kan göra ny ansökan efter 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka