Accepterad Emre08 | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emre08

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/262762762/

Ditt Hex-ID: steam:11000015adab4c0

Vad är din discord tagg? emre095

Vem var det som bannade dig? Eminswe

Bild på banmeddelande: IMG_2368.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sökte igenom en person som m vi kidnappa på plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och nåra personer i mitt gäng vi åkte till plocket och så såg vi att en bloods medlem va där vi skulle kidnappa honom och jag valde att söka igenom han direkt vilket va riktigt dumt gjort jag skulle väntat tills att vi hade kommit till ett säkrare ställe men jag skulle värna om mitt liv i fall han har något farligt på sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej och ja jag gjorde fel att jag sökte igenom han på plats jag skulle gjort det bättre genom att vänta tills vi hade kommit till en säkrare plats jag tyckte det va fel att det står att vi råna flertal gånger på plocket fast vi kidnappade etfersom vi misstänkte att dom är med i gänget vi har krig med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit sv bannad en gång som var felakitg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väntat tills vi hade kommit till en säkrare plats det var riktigt dum av mig att ja söker igenom han direkt ja kommer göra det bättre i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att ja ska vänta o göra det bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka