Accepterad Emre08 | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emre08

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emre

Vad heter du på discord? Emre095

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar gå in från runt 10:00-23:00 på helger och vardagar runt 15:30 då brukar jag va aktiv till 20:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 21 juli

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit sv bannad en gång kan ej bifoga bild men kan visa i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att folk rpar bra o följer reglerna svs ska underlätta för staffsen o hjälpa till o hålla koll på folk som bara är ute efter att förstöra för andra som vill ha roligt och dom kan tex dva billar som är överallt så inte staffsen behöver göra sånt svs ska hålla reda o ordning tex på piren är de mkt lalla ksk är staffsen uptagna med viktigare grejer då kan vi hålla reda o underlätta genom att svbann dom så får staffsen kolla på banbevis efter vi ska rpa som vanligt men hålla ett extra öga på rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för o hjälpa staffsen o kunna hålla koll på rpn jag vill se till att folk som bara är ute efter att förstöra försvinner från servern jag vill bara se till så alla har de bra o hjälpa servern att bli bättre jag vill ha en bra o rolig rp nivå jag ser många dagligen som bara gör så onödiga saker som man inte jag kommer hålla koll o banna folk som förstör o inte följer reglerna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korroption o Abuse är när jag tex ressar mig själv i ett scenario eller när jag dör bara för att inte förlora scenariot, eller att jag har toggleid under scenarion för att tex se vart folk e eller se deras id genom vägar så jag vet att dom är där eller jag jag bannar eller kicka någon för att jag inte gillar hen eller vi säger att jag dör o en polis ska lotta mig o jag kickar hen för att inte förlora vapnet

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Utvecklade svar svarade bra på alla frågor verkar mogen

Välkommen till Servervakt Teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka