Nekad Empish | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empish

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445901684

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Andersson

Vad är ditt discord namn? Empish#0465

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Svensson och är 34 år gammal. Han är tvåbarnspappa och lever ett vanligt Svensson liv ensam då han nyss blev lämnad. Han började som liten med att gilla bilar och sälja olika typer av saker som t ex kakor, kläder och salamis i skolan. När han var 8 år så hade han sitt första tävling i “Vilken Säljare Är Bäst” det var ca 40 personer med i den vilket gjorde att han inte hade en så stor chans att vinna vilket han inte gjorde heller. Han kom tvåa i tävlingen men vann 10 000 kr. Av dessa pengar köpte han sin första bil att meka med. Detta var en gammal Fiat 500 vilket han tyckte var jätte intressant och väldigt roligt att hålla på att meka med. Han lärde sig ganska snabbt då han hade en väldigt trevlig och omtänksam pappa vilket gjorde att han blev väldigt bra uppfostrad. Hans pappa hade jobbat som mekaniker i ca 3 år men under denna stund var han sjukskriven pga att läkarna hade hittat en tumör i en av hans tarmar. Som tur vad så klarade han sig men blev väldigt sjuk efter operationen och läkarna förbjöd han att åka och jobba. Detta gjorde såklart att jag fick ta ett stort ansvar som son då jag älskade min pappa mer än allt annat. I detta läge hade jag nyss fyllt 12 år. Detta gjorde såklart att jag fick fixa mat, handla och ta hand om min hund Alfred. Eftersom att jag var tvungen att ta hand om alla runt omkring mig hade inte jag mycket tid att göra det jag tyckte var roligt och ville såklart inte lämna min pappa ensam ifall det skulle vara hans sista dag vid liv. Jag hann knappt gå till skolan då jag var tvungen att åka och handla alla mat vilket gjorde att jag inte kunde åka dit. Pga detta så fick jag det svårt i skolan när jag väl kunde börja i 9:an. När jag satt i klassrummet hör jag hur min telefon ringer (den ringer aldrig), jag tänker såklart vem det kan vara och ser namnet “Pappa”. Han säger till mig att han gjorde en operation igen. Jag förstod inte vad han hade opererat men när jag väl frågar så säger han, kom hem så säger jag. Jag springer hem gråtandes för jag var bombsäker på att det var hans sista dag i hans liv. När jag då kommer hem så står det en tårta och på tårtan där det står “Jag är Frisk”. Jag blir jätteglad och när jag vänder mig om så ser jag min pappa stå där. Efter detta började han jobba och jag gick i skolan. Jag fick börja om 9:an då jag inte kunde vara där så mycket under första året. Jag lyckades äntligen komma in på handel vilket gjorde mig och min pappa jätte stolta. När min pappa sedan dog pga ålder så fick jag ta hans värvningar vilket visade sig vara 20 miljoner då han hade sålt sina 3 olika företag. Nu lever jag som sagt med 2 barn. Jag går till min pappas grav minst 1 gång per dag och lägger blommor där. Nu har han börjat vända på sig och börjat hänga med fel folk. Han är kriminell nu!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill spela på en seriös rp server med mogna spelare! Det verkar vara en bra community vilket jag gillar!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Aktiva spelare och Staffs och bra scripts

Hur hittade du Unive? Streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra scenarion för att alla spelare ska ha roligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli egenkänd i staden men även att hitta roliga spelare att rp med både ic men även andra spel oc

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top