Accepterad Empe gaming | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zaxon

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Ditt discordnamn: zaxon#9122

Ange ditt födelsedatum 7 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag kommer göra så att rpn kommer bli högre genom att försöka få bort alla som bara vill åka runt och skjuta för jag tycker att det förstör rpn genom att bara skjuta, min karaktär är kriminel och jag märker att det skjuts väldigt mycket och det händer inte irl det skjuts inte 200 skott om dagen genom att stoppa det skulle jag se hur scenariot är vi säger att det är . kommer någ också vara lite i noclip och kolla gs för vet att det händer mycket där. kommer också vara välldigt aktiv i reports. Jag kan en massa om servern och vart det händer mycket. har varit på server ett tag. kommer kolla på ban överklagade är aktiv i forumet och allt kommer jobba mycket upp mig få då jag vill jobba mycket och hjälpa alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det skjuts för mycket och att rpn inte är på sin bästa nivå. ock så är det mycket lall som jag anser till, att detta är en lätt lösning man behöver bara specca lalliga ställen så som piren, torget, bilfirmor osv. Detta är ett simpelt lösning på ett svårt problem och detta är något jag verkligen skulle vilja hjälpa till på servern och sedan tycker jag inte det som inte mer fungerar är allt lallande som Krim och utan och det måste vi få stopp på det är även spelare som behöver höja sin rp nivå.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer specca det som lallar ser jag att dom fortsätter lalla ber jag dom hoppa sup men om dom inte vill det blir det ban för undviker sup och frågar vad dom gör skulle göra det samma med kriminella.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att en staff ska kunna nästan allt om servern, man ska vara aktiv, inte käfta upp sig, ta hand om rollen. jag tycker att man ska se upp till en staff. staff är en viktig roll på servern man ska ta hand om den inte bara käfta sig för man är staff inte heller tro man äger hela servern. Man ska snacka tydligt man är trevlig och man visar respekt mot alla som kommer in i support och man antar aldrig att någon har gjort fel man ska kolla på bevisen klippet o vida åtgärder därefter.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag skulle vara inne 5 dagar i veckan ca3/4 timmar om dagen jag har lite träningar ibland men ingen som kommer förhindra mig att var inne.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i snart 1 år och varit medlem lika länge varit krim i 4 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men skulle vilja testa det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är bered på allt!

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka