Nekad EmpaRP | Ban överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a ÄR MITT HEX

Vad är din discord tagg? EMPA#1193

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunförnuft, powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade tillräckligt på skador när roy prejar in i mig medvetet med sin import. Samt att jag tjuvkopplade på sjukhuset i en bil med tonning och alla dörrar var stängda, absolut är det inte okej däremot var jag så trött på lallandet vid sjukhuset, så jag valde att ta en bil och sticka för min väns bil och min egna bil blev snodda.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit vård ifrån sjukhuset för 5 gången ungefär pga de var grovt slagsmål av lallare utanför sjukhuset vi har en grabb som vi ska ta med när jag springer ut från sjukhuset ser jag inte min bil eller min väns så jag hoppar in i en som står övergiven ingen är utanför den eller något det står en bil däremot bredvid den. Jag rpar på att det inte sitter folk i bilen för rutorna är neddragna så jag tjuvkopplar sedan åker därifrån dem följer efter oss den där over powererd bilen och prejar in i oss grovt så vi flyger rakt in i en kant jag säger aj aj, några gånger och sedan försöker klammra mig ut sedan lägger jag lubben för dem håller på att slå ihjäl mig, dem slår ihjäl mig och lootar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, det är inte så bra rp att tjuvkoppla vid öppet ställe dock var jag så trött på all skit bli rdmad 5 gånger, bli prejad, bli lootad, få ens bil stulen så jag ville ba ifrån denna lall plats. Men jag ska inte göra om detta ångrar det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Spelat på unive ett bra tag så har fått en del bans många är riktigt orättvissa bans som inte är så tänkt igenom, många är felaktiga, många är överklagade, dem riktiga bans jag fått har jag lärt mig utav.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle sprungit därifrån och släppt allt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte sno bilar, rpa på skador det vet jag. Var lite tröttsam på att dem valde att abusa sin bil för att göra sönder bilen jag satt i men rpade ändå garanterat mycket inte så mycket som skas går att diskuteras.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Nekad, bara för en annan spelare har tjuvkopplat din bil vid sjukhuset så ska inte du göra samma sak. Så jag har valt att neka din ban överklagan och du är välkommen att skicka in en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka