Accepterad EmpaRP | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? EMPA#1193

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är sugen på att ta ett större ansvar än servervakt, känner att jag är förbered för ett större ansvar och sedan höja mig efter varje dag som går samt vara en förebild för servern. Jag har den aktiviteten att se igenom alla medlemskaps ansökningar varje dag. Jag vill förbättra servern positivt ta in rätt medlemmar som har ett rollspels driv, jag vill ge alla en ärlig chans beroende på deras tidigare uppförelser.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är driven inom yrket, kommer göra det till 100% inte slarva, har extremt bra aktivitet minsta lilla över tid jag har kommer jag läsa igenom ansöknigar, jag har spelat här ett tag och varit bland annat staff så jag vet hur man ska skjöta sig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska bemöta andra männsikor så som du själv vill bli bemött. Kortfattat du ska vara trevlig så kommer partnern vara detsamma tillbaks. Du ska vara tilltalande och inte bemötta dem som robotar känna in lite hur dem själva är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vara sträng men rättvis. Jag skulle se till så att det är en bra miljö runt om mig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem skall ha god koll på grundreglerna, när jag tar intervjuen ska jag känna att det är ett flytt i alla frågor jag ställer, extremt svårt att bedömma i en text så jag fokuserar på den muntliga delen och absolut kolla lite vad som sticker ut i deras ansökan.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill kunna hjälpa folk bli medlem och att det går fortare. Jag skulle alltid vara engagerad när jag sitter och kollar igenom medlem ansökningar. Skulle vara aktiv förmodligen hela tiden.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har inprincip hela tiden koll på discord oavsett vart jag är så konstant discord inprincip, sedan går jag i skolan när jag har tiden att ta intervjuer skriver jag ut det i den chatten och informerar och det är så fort jag har tillgång till headset eller liknande.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ingen annan stans förutom unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, skulle jag inte säga. varit helper en gång tidigare och sattsar på det nu med ifall jag kommer vidare.

Välkommen till MA-teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka