Nekad empan566 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

empan566

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? Mowgli

Bild på banmeddelande: IMG_2023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja asså vet faktiskt inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina polare var på väg ifrån sjukan och då råkar jag köra på min polare framför mig. Jag stannar direkt o rpar på mina skador o frågar ifall de gick bra för han. Då svarar han typ aa bror de gick bra. Min bil gick sönder så vi gick till ett garage så min polare kan ta ut sin bil. När vi tagit ut den då märker vi ett våran polare som blev påkörd innan är borta o vi hittar han en bit bort o lämnar han på sjukan. Därefter skulle vi åka o handla vid en butik. När vi kommer fram står de poliser o massa andra där så vi ställer oss en bit bort för att vi blev rädda. Tillslut går vi fram till en polis o frågar vad de är som händer. Då svarar han att de är butiksrån och att vi ska avlägsna. Då springer vi därifrån och därefter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att detta var en felaktig ban. Om man kollar på anledningen så påstår Mowgli att jag har lallat vilket jag delvis kan hålla med om då jag sprang därifrån o skrek. Däremot allt de andra är rent ut sagt bullshit. Han skriver att jag har kört på folk vilket jag inte har gjort. Jag råkade köra på min polare endast 1 gång o de rpade vi på och de var inget fel överhuvudtaget på de. Sen så skriver han att jag har gått IN på ett butiksrån vilket är en ren lögn. Om Mowgli specade mig bör han ha sätt att jag gick endast fram till en polis som stod utanför ingången till butiken o frågade vad som händer. Kan som sagt delvis fatta att jag smålallade när jag sprang därifrån o skrek men allt annat i ban anledningen är ju bara skitsnack. JAG MENAR VERKLIGEN INGET ILLA MOT MOWGLI SKRIVER BARA VAD JAG TYCKER

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har en hel del men men majoriteten har varit ogiltiga och dem som har varit giltiga har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat lite mer seriösare kanske. Vet inget mer asså

Har du lärt dig någonting efter din ban? Rpa seriösare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka