Nekad eMPaN2k | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eMPaN2k

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EMILJAEM

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? eMPaN2k#1793

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam hansson i han är 198 cm lång och är född 2001-07-08 så han är alltså 20år och ska bil 21år gammal Adam kommer från Vitryssland han är uppväxt med sina 2 syskon en äldre syster och en yngre lille bror. Adam hade det tufft när han växte upp som liten han var inblandad i mycket i skolan och utanför skolan. Han bodde ensam men hans mamma och syskon. Han flyttade till Sverige när hans mamma träffade en svensk man som jobbade i Sverige då de följde med. Just nu är Adam anställd som reporter men letar efter andar jobb Adam har tagit körkort och jobbat hårt. Adam gillar basket väldigt mycket då han spelade det som liten i skolan och i ett lag. Bogdan är för det mesta glad och en trevlig och rolig person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer kunna utväckla rpn och att jag kommer kunna ska roliga scenarion och roliga scenarion för båda partnarna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bättre rp och roliga scenarion och kommer försöka hjälpa dom nya

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för den andras vinst i ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att mina vänner tipsade om den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka