Accepterad eMPaN2k | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eMPaN2k

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EMILJAEM/

Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? ! eMPaN2k#1793

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Lindgren född vid millennieskiftet och växte upp i en trygg medelklass familj utanför en mindre stad på västkusten. Joakim hade ett väldigt vanligt liv som liten där han umgicks med vänner, spelade datorspel och gick i hockey. Hockeyn var en stor del av hans tonårsliv och många av hans nära och kära hoppades på att det skulle bli en karriär av det, men efter en grövre bilolycka så kunde han ej spela hockey i flera år. Nu är Joakim vuxen och har återhämtat sig helt, men nu står han utan någon karriär, testar nya jobb varannan månad för att försöka hitta något han verkligen vill göra. Han bestämmer sig för att flytta till en ny stad och starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Stort intresse i rollspel, började rollspela i andra spel 2014 och nu är jag ivrig på att bli medlem här, anpassar mig väl till olika scenarion för att få scenariot verklighetstroget och rättvist till den mån det går.
Jag är en mogen person på 21, (inte för att knacka ner på yngre, finns många yngre som har en mogen personlighet!)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rikligt med spelare var min första tanke som kanske många andra, men efter att ha spelat på FiveM servern snart en vecka så har jag fastnat för just Unive. Stort utbud på möjligheter inom rollspel, t.ex. olika rollar och samspelet mellan dessa är imponerande och det vill jag vara en del av.

Hur hittade du Unive? Hörde att GTA V rollspel var en grej -> Installerade FiveM -> Slog på RP taggen & filtrerade Svenska servrar -> Ser Unive med 200-300 online -> Anslöt till servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inget slutmål med karaktären ännu då det säkert blir med tiden, men har idén om bilar, illegal street racing, kriminalitet och liknande med tanke på hur min karaktärs bakgrund ser ut så finns det en risk att hamna i brottslighet då man som individ har förlorat hopp och bara ser en utväg.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill kunna bidra med hög nivå betydelsefullt rollspel som andra kan ta efter! Skapa och utveckla flera karaktärer och lära känna nytt folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka