Accepterad eMPaN2k | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eMPaN2k

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EMILJAEM

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? eMPaN2k#1793

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam han är 40 år gammal. Han är född i stan. Hans mamma var mycket sjuk under hela Adams uppväxt medans hans pappa var den ända som jobbade och försörjde familjen, Adam hade det tufft hemma och i skolan för han fick ingen hjälp i skolan eller hemma. I skolan så var han väldigt mobbad på grund utav at han var fattig. Så Adam hamlade snabbt i fel spår där han började sälja droger och han fick in mycket cash av den försäljningen så att han kunde börja försörja familjen och ha det bra hemma. Han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Adams mamma vill verkligen att han skulle sluta med drogerna och börja jobba på värkligt. Det var det bästa som hade händ Adam han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att få jobb på polisen eller något inom den brunchen. Adam fastnade snabbt inom det områden.
Den dagen allt förnedrades var när Adam såg ett program som hette "112" han vill bli chef hos polisen så det blir en bra stad , han vill det för att han inte gillar folk som slår andra eller behandlar folk dåligt och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om hur poliser ska va ska stå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Adam kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar. Jag kommer även bidra med att vara en allmänt skön och trevlig person

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar alltid rp seriöst. Förstår alla regler och har inget problem med att snacka med andra. Jag kommer att bidra med bra rp och seriösa men roliga scenarion. Jag vill att många ska tycka det är kul att rpa på servern så jag visar alltid min bästa sida. Jag är inte en person som kör i 200 igenom staden och skjuter på folk. Jag tycker det är kul med rp och har lärt mig väldigt mycket om det igenom senaste året. Kommer lära känna så många som möjligt och hoppas på att jag kan ha kul med andra medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för den andras skull så att dom har kul i scenarion. så att båda kan ha kul för att om jag lallar och inte till exempel spelar rädd i ett scenario där jag bli kidnappad för det blir bara kul för mig och inte den andra.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig om servern och sedan des så har jag fastnat för den.

Godkänd efter muntliga välkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka