Nekad EMPA69 | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMPA69

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? empa69

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. heter Oskar björn kommer ifrån en liten stad utanför Unive som det var inte så bra omständigheter att växa upp i men Oskar klarade sig och flyttade in till Unive och nu försöker han leva vidare. gillar polisen fotboll och kolla filmer. Oskar känner sig för det mesta glad och hans framtidsplaner är att bli polis och försöka stoppa all krminalitet i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bara fortsätta prata som att man pratar med en riktig människa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra så att båda partena ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man ska ha god ton mot alla som RPar. Man ska ha en lämplig banner. Man ska visa respekt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har testat många olika servrar men nu har jag hittat rätt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas bara att jag kommer in gillar värkligen denna server

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär samt Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka