Accepterad Empa | Medlem ansökning [Facetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? itsEMPA#1193

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Bär han är 30 år gammal och flyttade nyligen till denna stad. Hans jobb förtillfäligt är att plocka blommor åt hans bästa kompis där han får bra betalt så att han ska kunna köpa en fet båt, för han är väldigt intresserad av bilar och båtar. Sedan när han skaffat sig en fin båt så har han planer på att fixa ett annat slags jobb, så att han inte behöver plocka blommor för att få pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till intressanta scenarion på Unive, försöka skapa en mer realistik atmosfär för alla spelare. Jag tar även roleplay väldigt seriöst så nivån kan höjas ett snepp. Jag har även väldigt mycket erfarenhet inom Roleplay så kommer göra mitt bästa för att skapa bra rp, som inte bryter mot några regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mitt mål med rollspelandet är att få en så hög rp nivå som möjligt och sedan kanske kunna söka till support ifall jag känner att jag vill bidra med att höja rp nivån i hela communityn. Men även lära känna nya personer från denna stad och få höra hur andras uppväxt varit och vad dom har varit med genom åren. Att sattsa på att vinna i rp gör det inte relaistiskt och saker och ting ska ske som det sker, att sträva efter att vinna hela tiden är extremt okreativit.

Hur hittade du Unive? Spelat här innan.

Accepterad, vidare till muntlig intervju. Du måste ta den inom 48h annars blir den nerkad

Tillbaka