Nekad Empa | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? EMPA#1193

Vem var det som bannade dig? Diaz tror jag

Bild på banmeddelande: Audi s4 ❤️🔥.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, kommer inte säga min åsikt för det kmr räknas som påhopp eller kränkande, men jag har en åsikt. Kan absolut skriva anledningen till någon i discord pm isf som kan ta andras åsikter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja tydligen "hetsa" i pm och blev instant bannad överallt. Skulle kalla det diskussion sedan börja dem kalla mig "hobbyblatte"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser faktiskt inget problem i en diskussion, absolut spåra det lite på slutet, men han är ej villig att svara så blir det så. Serverns rp är bland det värsta jag skådat och har försökt tipsa flertal staffs om det, jag fick indragen krim för jag försökte bidra med social rp, det är liksom bara banna för att banna man ska banna vid banns där man tar lärdom jag ser inget fel i det jag gjorde och försökt prata med en mod men dem uteslutar en ban från hela skiten för jag yttryckte mig källkritsikt och känsloargument.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag brukar inte bli bannad och blir jag bannad får jag de överklagade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva pm, men jag ger inte upp om folk gör fel, vid detta fall gav mig indragen krim för skit anledning som jag frf inte kmr låta slidea.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså i guess, eller vad ska man säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka