Accepterad Empa | Ban Överklagan [Lushish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? empabigdick

Vem var det som bannade dig? Lushis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot regeln vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi letade efter 2 "opps" som har varit hemma hos oss och skjutit ner flertal personer, jag får syn på dem vid auto och välja en iaktagelse vid nu detta fall leder till en prejning då dem flyger av rätt rejält, jag väljer då att kiddnappa dem sedan ta vidare dem till ett annat ställe då vi ska försöka göra något kreativt samt socialt av det men det som gick fel i detta fall va då pittningar vilket jag är medveten om var påtal för grovt då dem ramlade av hojen som de åkte på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag bröt mot regeln vdm, så staffsen gjort rätt i att ta konsekvenser på mig, står för det jag begått och ber så hemskt mycket om ursäkt, staffsen gjorde totalt rätt i detta beslut då jag bröt mot en grov regel, dock gör jag denna överklagan för att bevisa att jag kommer förbättra mig och detta aldrig skas upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertal gånger men tagit lärdom av varenda en.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo det jag skulle gjort annorlunda är att, bara förfölja de på längre avstånd och senare försöka ta dem på något sätt, kan vara att de hoppar av självmant eller att dem får slut på bränse what ever men ja skulle inte prejat ner de, var super fel av mig och står för mitt kasst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har gått cirka 2 dygn sedan jag blev bannad och tagit massa lärdom just kring det jag gjorde fel och läst på extra nogra reglerna för att få en annan bild, samt tänkt igenom om det var lönt att göra som jag gjorde och beslutat självklart att det var fullständigt idiotiskt och inget jag vill göra om eller ska göra, för det första förstör det rpn oerhört mycket då man försnabbar en jakt t.ex samt de har ingen chans att smitta i detta läget. Jag har tänkt massa konsekvens tänk sen dess och jobbar på mig själv, allt jag blir bannad för tar jag lärdom av och inte återupprepar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, de förstått.

Senast ändrad:
Tillbaka