Accepterad Empa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? empabigdick

Vem var det som bannade dig? Nixon

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag powergamade med en sport motorcykel och åkte upp på Old riders tak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hjälpa oldriders mot bloods, då väljer jag att åka upp på taket med hojet vilket jag inser inte är okej i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag bröt mot regeln powergaming och gjorde fel med att gå upp på taket med en hoj.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Var längesen nu, men såhär alla bans jag fått har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skippat hojen och sprungit upp som de andra gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig göra om detdära.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, de förstått.

Ber hemskt mycket om ursäkt ingenting jag ska återupprepa, om det är några frågor du vill ha svar på så är jag tillgänlig

Tänk på vad du gör i framtiden och gör inte om detta dumma misstag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka