Nekad Empa | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? EMPA#1193

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har alltid tillgång till datorn mins 3 timmar om dagen, jag går i skolan ungefär 9 - 16, sedan lirar jag extremt mycket och bidrar med bra rp, enda gången jag är borta ifrån unive är när jag är med polarna eller iväg, annars är jag aktiv så mycket det går.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Alltså jag har varit här 2021 men tröttnat och lämnade rp sedan kom jag tbx 2022 och blev mod var driven till jag fick suget av rp och inte hade tiden att vara staff.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har extremt många bans sammanlagt, men denna månaden 1 - 2 st, dessa är fel bans också då jag fått unban rätt så direkt där på.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förebild för servern och göra rpn till en tryggare plats, det vill säga underlätta för staffsen genom att banna sedan skicka ut i förlägningar, staffsen hinner inte se allt som sker hela tiden då ska vi vara där och underlätta genom att ta veck spelaren som gör fel i 1 timme sedan får högre avgöra bannen, samt dva bilar som kan vara buggade och tar på servern data genom lagg osv, samt revva om något skulle bugga eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli sv för jag är driven och tar ansvar samt förbrukar inte permsen, jag ska underlätta för staffsen och vara en delaktig spelare, jag var mod för en anledning och gjorde ifrån mig med ett gott intryck.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse förekommer rätt så ofta, det menas med att man använder perms tilll sin egna fördel, det vill säga revva om man blir skjuten, ha på toggleid i scenarion, detta är förbjudet och förstår inte grejen i att göra det. Skulle aldrig själv göra ett sådant abuse och fattar återgärderna på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka