Accepterad Emoslayer69 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emoslayer69

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Ditt discordnamn: Emoslayer69

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för jag kommer vara väldigt aktiv och ta mitt arbete seriöst. Jag är positiv och visar engagemang. Jag vill kunna hjälpa folk med saker som behövs och kunna hjälpa servern att bli bättre. Jag har sett att reports har vart segt på det sistone så ska försöka lösa mycket reports. Jag är erfaren och vet hur man ska ta ärenden och. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk så att dom blir nöjda.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är för mycket pittningar samt powergaming när folk flyger med sina bilar sen åker iväg och mycket lall vid piren, torget mm

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att hjälpa till med specca och hålla serven rent från lall osv. När det är skottlossningar är det extra viktigt att specca tycker jag för då sker det mycket pittningar osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara tydlig och trevlig när man pratar med människor och verkligen veta vad man gör. Man ska vara seriös och ta sina ärenden med tålamod.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Går i skolan men kommer vara aktiv efter skolan.
Kommer nog bli 16:00 - 22:00 varje dag men på helger blir det kanske 14:00-02:00. Har jag något prov eller andra saker som måste göras måste det gå först.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 7-8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff 1 gång innan och kan massa saker o commands t.ex

/spec
/goto
/addkey
/v
/revive
/dv
/svban
/kick
/manban
/ban
/unban
/screenshot
/ped
/skin
/sv
/sv
/freeze
/unfreeze
/tpm
/setjob
/bring
/toggleid
/togglename
/samtal
/ooc
/announce
/clearchatforall

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka