Accepterad Emol | Medlem ansökning (M1zzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Påskis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil efternamn Anonymt

Vad är ditt discord namn? Påskharen#7424

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arman Baruk. Baruk är uppväxt i ett fattigt område söder om Stockholm. Eftersom han bor i ett fattigt område så har inte familjen råd med dyra märkes kläder som barnen i skolan. Det slutade med att han behövde samla in egna pengar och är nu på väg in i den kriminella vägen. Baruk är 18 år gammal. Han har ett lågt temprament och blir lätt arg. Baruk gillar att spela fotboll och har gjort det sedan 7 år tillbaka. Han spelar i Årsta p04. Baruk skulle kunna platsa i Hammarby då han inte har råd med avgiften. I Baruks barndom har han haft mycket problem i skolan och har blivit mobbad från årskurs 4-8. Efter Dom åren han blev mobbad ville han att folk skulle respektera honom och då

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att bidra på ett bra sätt till servern är det viktigt att jag håller mig till Unives reglerna. Jag kommer försöka skapa så många olika roliga scenarion som kommer locka spelarna på servern satt alla kan han en rolig upplevelse på Servern. Jag kommer även att skapa konversationer med olika spelare satt rpn på servern blir mer aktiv. Om jag ser att någon spelare bryter någon av reglerna på servern kommer jag att rapportera det till en i staff teamet så den spelaren får en timeout eller blir bannad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska göra så att båda tycker det är kul att utföra scenariot till exempel att jag kan förlora satt motparten jag möter i scenariot vinner så han får vinna.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad om Unive av en kompis om denna servern eftersom han viste att jag ville öka min rp kunskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka