Accepterad Emol | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Påskis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046923890/

Ditt Hex-ID: 110000140c51672

Vad är din discord tagg? Påskharen#7424

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: WIN_20220823_13_49_25_Pro.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv staffs valde banna mig för att jag medvetet meta gamade genom att skicka pm till folk ifall att dom skulle vilja gå med i vårat gäng. Jag är medveten om minna misstag och jag vet att jag har gjort fel. Jag ber därför så hemskt mycket om ursäkt för vad jag gjort. Jag gillar att rpa på Unive och därför ber jag om en andra chans. Jag gillar att spela på Unive för att den har den mest välutvecklade rpn i hela Sverige och det är därför jag verkligen vill ha en annan chans. Genom att staffs valde att banna mig har jag lärt mig att tänka extra noga efter varje grej jag gör i mitt rpande alltså tänker ett steg framåt... Om denna Ban Överklagan blir godkänd kommer jag ha med mig att följa alla Unives regler och inte brytta dom då jag själv förstör rpn och jag förstör för andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vc och skickade ut en pm till en spelare på serven då jag undrade om han ville gå med i vårat gäng. Nu så förstår jag hur dumt det var att göra ett så stort misstag det är därför jag ber om en andra chans. Jag mår bra när jag spelar på Unive och vet faktisk inte vad jag skulle göra utan den här servern. Ni ni har bra rp på servern och jag vill vara en del av den rpn som är bra. Jag vet att det jag gjorde inte var tillåtet men jag vill verkligen ha en annan chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig eftersom jag medvetet metade igenom att skicka till folk i pm om dom ville gå med i vårat gäng och så. Detta är felaktigt och bryter mot regeln § 1.5 METAGAMING vilket innebär att man tar information från OOC och tar det som information IC. information från Discord, får inte användas ic. Det jag gör då är att fråga någon om det vill gå med i ett gäng. säger dom då ja då kommer dom ju söka mig ingame men dom vet inte vem jag är ingame och allt sånt. Det jag gjorde ser jag felet i och jag ber sjukt mycket om ursäkt jag har tagit min tid och skriver min tredje ban överklagan på detta forum för att jag vill verkligen ha en till chans på unive. Detta kommer ej ske igen och jag har lärt mig en regäl läxa och det tackar jag ändå för så jag vet vad som händer men nu ber jag om förlåtelse för jag vill fortsätta på rpa på unive och jag tycker att alla förtjänar en till chans när man gör fel. alla gör fel och målet med bannen är ju att man ska lära sig ellerhur. Jag har lärt mig extremt mycket av denna ban och har läst på mer om reglerna och speciellt inom området METAGAMING. Framöver ska jag tänka efter före mina handlingar. jag ska skärpa min rp efter alla regler och det är min skyldighet som spelare på Unive. Jag ber så hemskt mycket om jag har förstört rpn men det kommer inte ske igen och det kan jag lova. jag hoppas ni förstår det från min sits men jag förstår iallafall hur det är från eran sida men jag hoppas verkligen att ni ser min sida och att ni väljer att ge mig en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre gånger innan då första gången var en anticheat ban när jag skulle testa min pistol som var buggad och det var därför jag fick ban. Andra gången jag fick ban var det på grund av att jag vdmade en person, han började gasa in i min bil satt den började åka bakåt så jag gasade tillbaka och då flög hans bil istället iväg och gick sönder. Den tredje gången jag blev bannad var det för jag inte rpade på mina skador då jag istället satt inne p å discord och skrek för att jag var så arg. Men efter varje misstag jag gjort har jag både blivit en bättre rpare och jag har förstått alla mina misstag och har även förstått detta misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att tagit upp det jag ville på discord skulle jag ha tagit upp det in game och tagit det på ett rpande sätt viket hade gjort så att vi upplever ett roligt scenario och inte hade brutit mot någon regel. Detta kommer aldrig ske igen eftersom jg inte vill bryta någon regel eller förstöra rpn på det sättet jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! Jag kommer att följa era regler till 100% och inte meta gama och istället ta saker in game.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag har förstått till 100000000000000%

Senast ändrad:
Jag kunde inte lägga in bilden så kopiera texten över bilden i google så kommer n till den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka