Nekad Emol | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Påskis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046923890/

Ditt Hex-ID: 110000140c51672

Vad är din discord tagg? Påskharen#7424

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 7399748D-A495-4488-9FBF-1C34C7AE2FC1.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde banna mig eftersom jag bröt en väldigt viktig regel och inte gjorde så man ska göra. Det var jag som inte tänkte och gjorde helt fel. Detta kommer aldrig hända igen eftersom jag inte vill bli bannad igen och för att jag inte vill förstöra rpn genom att skriva saker i dc istället för att ta det in game. Jag kan garantera er om att jag aldrig kommer göra om ett sånt här stort misstag eftersom jag har uppfattat att det är fel att ta saker i dc. Jag vill fortsätta rpa på unive eftersom det är den mest spelade servern i hela Sverige och den bästa. Jag ber för att bli unbannad på unive eftersom jag vill fortsätta utveckla min rp på den bästa svenska serven. Jag vill även tacka Staffs för att ha bannat mig eftersom nu har jag lärt mig en läxa ut av det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i dc och skickade pms till folk då jag frågade om dom ville vara med i vårat gäng vilket var extremt fel av mig att fråga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då det var jag som inte följde reglerna. Staff tog helt rätt beslut i att banna mig eftersom det var fel av bara mig och ingen annan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad av antichet och sv bannad då jag inte rpa på mina skador när jag åkte med min bil och blev pitad. Istället för att rpa på skadorna så satt jag i dc och surade och tänkte helt enkelt inte efter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat ta saken in game och inte tagit det i Discord och tänkt efter lite mer än vad jag gjorde ä, det var dåligt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer till nästa gång att inte ta saker och ting i Discord och istället ta saker in game vilket man egentligen ska göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka